Melisakokpinar Kızlar 2li taramam çok iyiydi hiç risk yok dedi doktorum. Cinsiyeti göremedik çünkü oturur pozisyondaydı bebiş 🤭karnımı salladı dr ama yok 🥰 bakalım 15 gün sonra cinsiyet inşallah 🙏
ant2602 Melisakokpinar benim bebekte oturur pozisyondaydı. 20 ye kadar netlik yoktu kız olabilir dedi. Bacaklarını kapatmış oturuyordu. 20 de gittim kesin kız dedi. Hala oturuyor hala dönmüyor
Guldenece_2525 Melisakokpinar benin de 20 haftaya kadar pozisyon nedeniyle hiç göstermedi cinsiyetini..20+2 haftada detaylı da kız denildi..ikinci kez daha kız denilirse alışverişe başlıycam şuan 23+5 olduk.
Ask_H Hilal123456 olabilir görümceme erkek demişlerdi oğlu oldu ve kendi de minicik görmüş. Bana da doktorum %70 kız dedi 11+3 dü gittiğimizde.
Melisakokpinar Hilal123456 valla ben şuan 13.haftadayım belli oluyor ama işte pozisyon gereği göstermiyor. 12.haftada da görülür gibi 🤭