2016 yılından bu yana MS hastasıyım 3 kere atak geçirdim, bana sadece atak halinde müdahale ediliyor (kortizon tedavisi). İlk teşhisi koyan doktoruma 2019 yılında yeni evlendigim zaman herhangi gebelik durumunda bir olumsuzluk olur mu diye sormuştum gebelik başlı başına bir hastalık zaten MS herhangi zorluk yaratmaz korkma dedi. Bazı nöroloji hastalarından duyduğum kadarıyla doğumun tedavi edici özelliği olduğunu bile öğrendim. 19+3 haftalık hamileyim şuana kadar bir sorun yaşamadım şükür umarım bundan sonra da sorun olmaz yaptığım araştırmalar neticesinde doğum sonrası atak geçirme şansı %70 lik bir oran. En son 2019 Kasım ayında sebebini stress e bağladıkları bir rahatsizlik geçirdim emar sonucuna göre 2016 yılında 12 aktif plak var iken 2019 Kasım ayında hiç plak a rastlanmadı rabbim inşallah hepimize bir şifa, kolaylık verir. Evlilik nedeniyle 1 yıldır Kocaeli’nde oturuyorum ve kaydım İstanbul da mâlum pandemi dolayısıyla bir türlü nasip olmadı kaydımı çekmek. Kocaeli’de bir doktor öneriniz var ise sevinirim. Sağlıklı gebelikler 🌺