tubauyma Merhaba arkadaşlar yine ben;) 7. Haftalık hamileyim ancak doktor sadece folik asit ve d vitamini verdi. Başka birşey vermedi kan tahlilini yeni istedi. Sonuçlar için görüşeceğim ama daha fazla ilaç takviye vermesi gerekmiyor mu.?
Eceyavuz tubauyma 11 haftaya kadar onlari kullanıyorsun 12 haftaya beraber kan hapı ( icinde folik asit te var) vitamin ve d vitamini veriyor doğum sonrasına kadar da bunlari kullanacaksın balık tüketmiyorsan da omega 3
Neslihansss tubauyma ilk 3 ay sade folik asir sonrasinda balık yağlı bır ılaç verıyor 1 ay onu kullanısıosun daha sonrada demir kan ilacı veriyor doğuma kadar degısıyor merak etmeyn verır bana oyle yaptı 37 yım suan demır ve kan ılacı kullanıyorum.
Asli92905 tubauyma folik asit kullanmaya devam👍🏻 12. Haftada sanırım folik asidi bırakıyorsun. Demir hapı ve d vitamini veriyor onlarda vücudun bütün ihtiyaçlarını karşılıyor zaten ☺️
Ozican tubauyma d vitamini bile erken verilmiş bence.3.aydan sonra folik asiti bıraktırıp d vitamini vermişti bana.
tubauyma Ozican benim hamile kalmadan önce kan testimde d vitamini 3 çıkmıştı daha önceki doktorum bu yüzden bana sürekli kullacaksın demişti. Yeni doktorumda kullan dedi çünkü hiç d vitamini yokmuş vücudumda. Bu kadar düşük çıkmasına baya şaşırmışlardı.
Eceveannesi tubauyma folik asit 3.aya kadar kullanılıp cnm sonra bitkisel vitaminler veriolar daha takviye için erken
mnli tubauyma 11-12. Haftaya kadar sadece folik asit kullandım 12den sonra folik asiti bıraktırdı gyno sanol ferro verdi 22. Haftada doktorumu değiştirdim yeni doktorum ocian mummy verdi gyno sanol ferro ve diğerini hala kullanıyorum 38. Haftadayım