Esssrraaa Hanımlar sizce ASMİN nasıl bir isim? Eşim illa o olucak diyor bende kararsızım.. Fikriniz benim için önemli 🥰
Musel Esssrraaa valla eşiniz illa o olucak demesin bence onun kadar sizinde söz hakkınız var hatta daha çoook söz hakkınıza sahipsiniz beğenmediyseniz söyleyin açık açık bebeği siz taşıyorsunuz sonuçta ☺️ Ama bence güzel 🥰
Deletedmom0810 Esssrraaa İki isim düşünebilirsiniz 🙏🏻☺️ benim de eşim Almina için ısrar ediyor ben de Bükre istiyorum ikisini de koyucaz nasipse 😊
Esssrraaa Musel Erkek olsaydı ben isim koyacaktım kız olsa eşim koyacak diye anlaşmıştık.. İsim vermek eşime nasip oldu 🥰 tabi birbirimizin onayını da önemsiyoruz ama eşim çok sevdi bu ismi..
Esssrraaa Deletedmom0810 İki isim de düşündük ama genelde tek kullanılıyor ya kararsızım.. Sizin isimlerde hayırlı olsun 💕
Deletedmom0810 Esssrraaa yok kimlikte ikisi yazar kim ne isterse öyle seslenir hem iki isim olduğunda ilerde seçim hakkı doğmuş oluyor genelde ergenlik döneminde isim takıntısı olur ya 😂 seçebilir yani ikisini kullanmak yerine 🙏🏻 biz böyle düşündük yani 😅