Arzum90 Selam annisler. Ben 10 haftalik hamileyim doktorum yarindan PREDNOL 4mg kullanmami soyledi. Netde hamileler icin cok iyi seyler yazmiyo.acikcasi korkdum. Kullananlar oldumu aranizda? Olduysa kacinci haftadan? Ve bebek sagliklimi? Lutfeeeen kullanan anneler yazsin
38Prens38 Arzum90 düşük riskin varsa o yüzden vermiştir doktor korkma pek cok kişi yanlış biliyo kullan sen korkma ben 4 ay kullandım ve inanırmısın hiç kilo da almadım fazla tuzlu yeme yeter
Aminem2020 Arzum90 bende kullandım cnm tüp bebek benimkisi tedavi asamasindan belli bir haftaya kadar ama şimdi haftasını hatırlamıyorum şuan 29+2yiz bi sıkıntı olmadı şükür
fkaya Bn su an 7+6 yim. 4 haftalikken ogrendim gebe oldugumu. Ilk gunden bu yana kullaniorm. Sadece bu ilac kortizonlu oldugu icin cok tuzlu yememeye calis. Bnm daha once 2 dusugum oldugu icin verilen ilaclar arasinda bu ilac
Arzum90 fkaya saglikla kucagimiza alalim insallah. Evet cajim biliyorum kortizon. Sadece yan etkilere gore biraz rahatsiz oldum.ama dusunuyorum doktor bilmedigi bir seyi reva bilmez her hal
fkaya Amin insallah. Tabiki doktoruna guven. Yalniz ilac cok igrenc cok hizli agzina attigin gibi yuttun yuttun saniye fazla kalsa yapidiyor diline damagina. O igrenc tadi ne yapsan gitmiyor uzun sure
38Prens38 Arzum90 4.haftamdan 16 yada 17. Haftama kadar kullandım zaten belli sureyle kullandırıyo doktor en azından düşük riski azalana kadar
Arzum90 Aminem2020 bende de tup bebek canim. Cok sevindim sukur. Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin.
Arzum90 38Prens38 cok sukur rahatladim. Netde yaziyo bebekde yarim dudak yarim damak riski olmasini. Ama qaliba onlar yuksek doza aitmis. Bende 4mg kullanicam. Insallah sag salim alin kucaginiza.
38Prens38 Arzum90 yok ya ona kalırsa migde bulantısı haplarıda bebegin kalbinde delik olusturuyo diyolar ama inanma sen bunlara böyle seyler olacak olsa doktorun verirmi hiç bide benimki tüp bebekdi 6mg kullandım bende allah korusun
Arzum90 38Prens38 evet onu dogru soyluyorsun. Riske atmaz. Cok sagol canim iyi oldum. Insallah Allah sag salim kucagimiza versin bebislerimizi. Amin amin
38Prens38 Arzum90 aminnnnn inşallah canımm sende ev temizligi fazla yürüyüştü sallanan arabaydı bunlardan ilk 3ay uzak dur allahın izniyle dogurur kucahımıza alırız ☺️☺️😍
Arzum90 38Prens38 yok canim ev temizliyi yapmiyorum😂😂 yuruyuste.arabaya da pek binmiyorum. Ama ne zamandan yuruyus yapa bilirim? 12. Haftadan olurmu?
38Prens38 Arzum90 inşallah canım bebeklerimiz bize tutunduki birakacaklarını sanmıyorum baglandık birbirimize artık allah buyuk cok sükür bugünümüze