Burcu0609 Kızlar merhaba kaçıncı Aydan sonra sırt üstü yatmamaya başladınız ilk haftalarda zararı olur mu acaba
Suheyla19A Burcu0609 ben ilk aydan itibaren cok fazla sirt ustu yatmamaya çalıştım ilerleyen haftalara kendimi alistirmak icin yoksa 3.aya kadar sirt ustu yatabilirsin
BirVeraAnnesi35 Burcu0609 sırt üstünü bebek iyice buyudukten sonra yasakladı doktorum zaten pek rahat olmuyor son aylarda ama 3 aysan sonra yüzüstü yatma demişti onu hatırlıyorum
Senemunlu Burcu0609 6 aya kadar yatabilirsin sirt ustu . Yuzustu hep yasakti .. sag yada sola donuk yatman gerekiyor. zaten bebek agirlastikca anliyorsun yanlis yattigini,icerdn durtuyor surekli pozisyon degistirmek zornda kaliosn 😁😁