Bebisveannesi geçen sene oğlumu tabure tepesinde bekledim 1 yıl boyunca oturamaz hale gelince doktora gittim röntgen çekildi. Kuyruksokumunun son kısmı içe doğru duruyor birşey yapamayız sert zemine oturmayın dendi. Simit alıp oturabilirsiniz ama o kadarlık değil dediler. Geçmedi 1 yıl oluyor. Hamileyim 31. Haftaya giriyorum oturamıyorum. Kocakarı şeysi varmış ama bu işi bilen biri eline eldiven geçirip makattan parmağını sokup yavaş hareketlerle onu düzeltirmiş. Öğrendim korktum açıkçası ama canım çok yanıyor uzun sure oturdum mu kalkamıyorum neredeyse😔 Doğumdan sonra tekrar doktora gitmeyi planlıyorum. Doktor zamanla düzelir demişti