GamzeGim 7+4 deyim grip oldum doktora gttim sadece parol kullanablrsin dio nasil iyilesicem ? hamileyken grip olanlar yardimci olurmusunuz
busratpcu GamzeGim ben daha yeni atlattım gibi birşey canım evet sadece parol fakat oda ateşin çıkarsa ben ıhlamur ve ılık su, limon ve balla atlattım. Allah yardımcın olsun Rabbim acil şifa versin 🙏🏼
Cemre20 GamzeGim tuzlu su ile bol bol gargara yap, bal limon içtim sürekli parol grip falan geçirmiyor bana da verdi yapıcak başka bişey olmadığından
Caydemir GamzeGim ben 38 haftaligim ilk etapta ilac kullanmadim bronslarim dolmus bronsit olmusum antibiyotik basladim simdi
Omay Akşam yatmadan önce ayaklarınızı sıcak tuzlu suya koyun sonra da çorap giyin sonra uzerinizi iyice ötrün terlediyor ball ıle limon da iyi gelır bana iyi geldi geçmiş olsun 🙂