kornzorn20 Sermec Allah’tan normalde de zayıfmışsın. Yoksa bi gebe için fazla bir kilo maalesef. Bende aldım ya 🙄 ama bebişlerim iyi olsun yeter
Sermec kornzorn20 aynen Allahtan zayıfım ama bugun aşı için gittim 5 haftada 5 kılo aldım dedım hemsıre bıraz dıkkat et zayıfsın ama hızlı kılo alma dedi
Kbrckbln Islim123 aç karnına içmemen lazım tok karnına içersen yemekten hemen sonra mide bulantısı yapmıyor canım
Happymumsyy Gece yatarken almanın mantığı kalmıyor gibi geliyor bana çünkü gündüz halsiz düşüyoruz vitamin en azından bu durumları daha çekilebilir hale getiriyor sabret iç geçiyor düzeliyor bir zaman sonra ☺️
melolevo Gece yatarken iç canım.. öncesinde süt ve yoğurt yememiş ol. Doğru emilim için. Bende çok tiksiniyorum o koca hapları içerken
Tuanadeniz1 Islim123 açıkcası beni de çok rahatsız etmeye başladı .tok içmezsen iyice kötü yapıyor ya bu yüzden ben artık bi gün içip bi gün içmiyorum 34+5 im
Fidan3594 Islim123 doktorum bana asla kullanma onu dedi ama neden bilmiyorum sormadım 🤦🏻♀️ Vicium verdi onu kullanıyorum
gzllrun Bulantı yapıyorsa dr söyle canım bende yapmadı ama arkadaşımda yapmıştı oda yan etki olarak söylemiş doktoru kesip başka verdi