Merryyyy Bsraermis8 yaaa birden nasil aldiniz 😔 bnm vucudumda kiloya musait ben de cok alicam hissediyorm
Bsraermis8 Merryyyy ilk aylarda hiç birşey yiyemedim dediler ki sonlara doğru hep acikirsin öyle de oldu tutmadım da kendimi ne yemek gerekiyorsa yedim . Olsun bebisler iyi olsun kilosu yerinde olsun da bir şekilde verilir geri kilolar
Arzu0101 Nur_F 21+0im 1,5 kilo almışım ama sonrasında çok alacam gibi duruyor hadi hayırlısı bakalım ☺️☺️
Nuraslanklc Nur_F 17. Haftadan sonra hızla almaya başladım ve bu zamana kadar 10 haftada 12 13 kilo aldım😂
Lindam Badevehande benim de ödemim oluyordu gebelik şekerim varmış meğer şeker diyetine başlayınca hiçbir yerimde şişlik kalmadı. Ağzım burnum şiş geziyordum diyetten önce 🙈
Lindam Badevehande şekeriniz olmayabilir ama şekerden dolayı ödem oluyo tatlıyı azaltırsanız iner demek istedim ✋🏻
ggizemmm Humi 16. Haftaya kadar Bende almadim mümkün çünkü bulantilar oluyo maalesef ve hala almadim şu an 18. Haftadayım