[silindi] 😯😯 ah canım ya walla dr ne derse ona inanıyıruz. Yapacak baska caremiz yok . İlk gebeliğimde benimde bebegimin kalp atısları durmus ama bilemediler 10 gün olmus dr muanemde zaten yokmus kalp atısı ki bana da dinletmedi.. Ama ben ne derseler inandım kanamam olana kdr haberm olmadı. Allah a emanet yavrularımız. Ama yinede git iyi bi dr a Allah yqrdımcın olsun