seyhan81 Biraz uzun olacak kusura bakmayın. Bugün devlette şeker yüklemesi yaptırdım saat 12.30 a kadar sürdü bu aç kalma olayım. Çıkışta o kadar açtımki en yakın yerde köfte ekmek yedim. Normalde et ürünlerinden genelde korkarım ama tost yaptırabileceğim biyer yoktu çevrede. Korktuğum kadar oldu etin tadı berbattı salata yemeye çalıştım daha çok. Ama durum şu ki baş dönmesi var midem felaket ağrıyor ve ishal yaptı. Ne yaparsam vücuttan bu pisliği atarım.
BurcuDemirGmtekin Bence bol yogurt ayran yiyerek, soda ic, bol su ic kideni agritmiycak kadar. Biraz nane cogneyebilirsin