Gul_2358 Arkadaslar üç ay önce hcg degerim 26 cıktı iki gün sonra 36 cıktı aradan 4-5 gün gectı kanamam oldu gittim degerim 18 düşmüstü kimyasal gebelik oldugunu ögrendim. Aradan iki ay gecti üçüncü ayımda tekrar gebe kaldıgımı ögrendim hcg degerim 416 cıktı bir hafta Sonra tekrar kanamam oldu gittim Hcg degerim 39 a düşmüştü tekrar kimyasal gebelik yasadım. Doktor bir sonraki ay adetin ikinci günü gel hormon testi adetinden sonra ise pıhtılasmaya bakacaklar. Böyle bi durumu yasayan arkadaslar yazabilirmi nasıl bi sürec izlediler.
feraye12 Gul_2358 2 kez üst üste yasadım kan pıhtılaşması testi, esime spermiyogram ve ikimizede kromozom testi yapıldı temiz çıktı. 3-4 ay korunup bidaha denedik şuan 30 haftalık hamileyim darısı basınıza 🤗
Gul_2358 feraye12 kanda pıhtılasma yokmus demi senin hic bi skntı olmadan hamile kaldınız bi daha kalınca biliyorum cok korkarak hastaneye gidecem.
Betullmim 2 kez kimyasal gebelik yaşadım , sonraki ay adet olmadan yine hsmile kaldım 38. HAftamdayım ☺️ Tiroidlerine baktır mutlaka şakın üzülme 😘
Gul_2358 Betullmim kan sonuclarınız nasıldı herhangi bi tahlil yaptınız mı yoksa tekrar kendiliginden oldu mu bide korundunuzmu
Betullmim Gul_2358 genetik test yaptırdık bir sorun çıkmadı. Tiroidlerim yüksekti az çalışıyormuş sanırsam ondan dolayı oluyordu . Hamile kaldığımı geç öğrendim 6 haftalıktı kalbi duyuluyordu doktorum yine de önlem amaçlı kan sulandırıcı verdi
Gul_2358 2 kez Kimyasal gebelikten dolayı doktor kan sulandırıcı ecopirin verdi folik asitle birlikte kullanmamı söyledi. Bu ay korunmamı söyledi. Hamile kalır kalmaz gel bebegin düşmemesi için ilac kullancagz dedi. Bu sekilde hamile kalan varmı? Ve arkadaslara tavsiyem aklınızda ufak süphe kalırsa doktor değiştirin.