Duyguuukk Arkadaşlar ikili testim yüksek riskli çıkmıştı. 11 haftamda doktor cvs yaptırmamı önerdi ama ben gitmedim. 4 Kasıma detaylı ultrason için gün vermişti. Şuanki haftam 17+0 . 11. Haftamdan beri doktora gitmiyorum 😔Kiminin duasını kabul eder Rabbim bilinmez. Herkesin bebeğiyle beraber benimde bebeğimin Allah’ın izniyle bedenen ve ruhen sağlıklı olması doğması için dua edip Yasin okuyabilir misiniz Allah rızası için🙏 Bende okunan yasinleri en sonunda bağışlamak istiyorum içinde herkesin bebeğiyle beraber 🙏
Zeyzeyn Duyguuukk ben sana okurum kuzum yasin simdilik 1 tane alaym cok okursam yazarm Rabbim bebegine sifa versin bende suan 18+5 gunluk hamileyim
Umutherdaimvar Duyguuukk Allah hayırlı haberler almayı nasip etsin canım elini karnına koyup bolbol ya fettah ya şafi oku. Bebeğinde sende sağlıcakla bu süreci geçirirsiniz inşalllah🙏🏻
Blgzr_58 Duyguuukk Yüce rabbim bebeğinin ve senin yardımcın olsun sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim 🙏🙏
hemsireanaa Rabbim şifa versin .sağ elini karnına koyup şifa ayeti var canım Kuranda isra suresi 82.ayet sık sık oku bunu🙏🏻
Pisi Allah bebeğine de sana yardım etsin şifalar versin. İnşallah hiç bir sorun olmadan sağlıkla kucağına alırsın evladını.
Duyguuukk Umutherdaimvar amin teşekkür ediyorum ya Şafi yi sürekli okuyorum zaten ama ya fettahı bilmiyodum onu da okuyacağım inşallah 🙏☺️