Pisi vallahi benimde öyleydi sadece ağrıyla uyanıyordum geçiyordu ama artık gün içinde de uyuşuk yüzümü yıkarken bile hissetmiyorum parmaklarımı yüzümde doktoruma sordum az kaldı doğumuna geçecek hepsi dedi bende sabırla bekliyorum ama sende çok erken başlamış ben 37. Haftamdayım 35 gibi başladı ama senin çok erken bu sinir bozucu olabilir istersen bir el bilek ateli alıp takabilirsin birazda olsa hafifletir çünkü bilek yamuk durunca oradaki sinirler sıkışıyormuş o atel düz tuttuğu için biraz hafifletiyormuş