aysun_35 evet hemde felaket ilk haftalara göre az daha iyi ama midem sürekli bulanıyor salatalık yiyorum geçiyo bir kaç saat sonra yine aynı aşırı halsizim 3 yaşında oğlum var onunla ilgilenemiyorum zar zor yemek yediyırum okadar 😢İlk gebeliğim daha beterdi onda sürekli kusar ağlar akşama kadar yatardım 😞