Hazanur Deebg demekki sen adetine yakin yumurtlama yasiyorsun pazartesi ye kadar degerlendir canim mutlaka
Deebg Hazanur yumurtlama olmuştu ama canım 15inde değerlendirmiştik adete yakın tekrar koyulaşınca gebelik oluyormuş ya ondan sormuştum ben
Hazanur Deebg yaaaa bunu bilmiyordum bak hade hayirlisi insaallah vardir erken gebelik testi alsaydin ya
Btlay-27 Kızlar ovulasyon testi kullandıysanız yumurtlama gününüzden 10 gün sonra kanda çıkıyor zaten neden kendinize işkence yapıyorsunuz gidin kan verin.hamile değilseniz en azından yolunuza bakarsınız ona göre diğer aya hazırlık yaparsınız beklemeyn
dududerya Benimde son 6 dayanamayıp kan verdim 3 gün önce 2.49 🙈 ama tekrar yapmaya korkuyorum iki buçuk yıllık evliyim tedavi görüyorum inşallah bu sefer olmuştur emin olmak için adet günümü bekliyorum 🤯
dududerya Hazanur yok hayır polikistik over var bende ilaç tedavisi gördüm bu ay klomenle 4 yumurtam oluştu ilk defa inşallah olur ☺️