cansn99 bendede aynı şeyler gecen hafta sonu başladı ki hala devam ediyor kusma açılmadan kaynaklı olabiliyormuş ama doktorum kan aldı neden kusma oluyo diye temiz çıktı alttan muane etti açılma yok nstde süzensiz sancı çıktı hala beklemedeyim adet agrısı gibi belim çok agrıyor ve aşırı derecede çatı agrım var 4 kasıma sezeryan günü verdi o zamana kadar kendiliginden gelir inşallah🙏