Guligul İnşallah🙏Ama korkulacak bir durum değil acılar maalesef dayanılması gereken... Yeni bir post daha açılmıştı az evvel el ve parmak uyuşması ile ilgili gördünüz mü bilmiyorum. Orayı da okuyabilirsiniz belki faydalı bilgiler yazılmışsa siz de yararlanırsınız😊 Benim de 30’lu haftalarda başladı sonlara doğru görülüyor işte bu tarz durumlar, az kaldı ama öyle düşünmek lazım🙏😊