Gul_68 merhaba canım bendede fibromiyalji var ama yaza denk geldiğinemi yoksa onca vitamin kullandığım içinmi bilemiyorum ağrılarım hamilelikte hafifledi. Sadece bi ara kalça ağrısı yaşadım şiddetli oda bir dönem geçti erkek bebekte olabiliyor dediler