Benimcanimoglum_55 30derece Elde Yıkama programında yıkıyorum sürekli. İlk etapta tüm renkleri ayırın , bir iki kez böyle yıkayın.. Şu an açık pembe sarı krem beyaz vs hep beraber atıyorum.. ama koyu renkleri hala ayrı yıkıyorum renk salabilir tüm kıyafetleri boyar 🤷🏻♀️ Msela beyaz bir şeyde kıpkırmızı bir figür vardır o da renk salabilir ben zıt renkleri hep elde yıkıyorum 2-3 parça çünkü..