Mrvt Merhaba 🌸 Öncelikle çok şükür oğluma kavuştum. Darısı tüm bekleyenlere inşallah🙏🏻 Doğum hikayemi yazma amacım, buradaki sezeryan olacak birçok arkadaşın yüreğine su serpmek aslında.😀 Evet gelelim 15 gün önce yapmış olduğum Doğuma 🐣 Öncelikle 38+5 te hastaneye yatışım yapıldı. Sabah 7 de sezeryana alınacaktım. (Kendi isteğimle) Saat 6 da hemşire gelip damaryolunu açtı ve serum vermeye başlandı. 7 buçuk gibi sezeryana alındım. Çok korkarak girdim ameliyathaneye. Tabi ağlayarak da. Neyse herkes güleryüzle günaydın deyip İşleme başladılar😀 Ameliyat masasına alındım. Öyle korkunç abartıldığı gibi bi yer değil. Normal soğuk bi oda. Oturur konumda öne eğilmem söylendi. Ve belden iğnem yapıldı. 5 dk ya ayaklarımı hissetmiyordum. Tabi herkes işlemi anlatmaya başladı. Bu arada panik atağım olduğu için yarım doz sakinleştirici yapıldı. Aradan 10 dk geçmedi oğlumun sesini duydum ve gözlerimin önünden gitmeyecek o görüntü😢🥰 20 dk da dikme toparlama işlemi sürdü ve odamıza çıktık. Açıkcası çok basitti ameliyat. Yaklaşık 4 saat sonra uyuşmalarım geçti ve ağrım yavaş yavaş başladı. Ağrı kesici serum derken azalıyor zaten. Gelelim en zor anlara. Benim PLT değerim çok düşmüş o hafta yani 67 ile girmişim sezeryana. Ve çok kan kaybettim. Gelen giden karnıma bastırdı. Normalde böyle bişey yok. Varsa da çok kısa süren bi işlem. Ama benim kanamadan dolayı fazlaca bastırdılar. Sonra durmayan ağrılar, morfinler. (Herkesde bu durum olmuyor) Neyse ona rağmen aynı gün ayağa kalkıp yürüdüm,tuvalete gittim çok şükür😀 Ağrı elbette oluyor kızlar ama yavrumuzu görünce hepsi geçiyor. Şuan 15 gün oldu çok şükür kendi işlerimi yapabiliyorum. Kanamam çok olmasaydı belki daha çabuk toparlanırdım ama buna şükür🥰 Bebişlerinizi sağ sağlim doğurmak ümidiyle 🌸
Kubraaas @Mrvt karnıma bastırdı dediğiniz işlem rahimin tekrar yerine yerleştiğini takip işlemi. Yerleşirken de normal kanama var mı yoksa anormal mi diye bakılıyor. Hayırlı ve geçmiş olsun 😊
Mrvt Kubraaas Evet benim anormal bi kanamam olduğu için saatlerce bu bastırma olayını yaşadım🤦🏼♀️ Çok ağrım oldu o yüzden. Çok teşekkür ederim 🥰
Sevilypc Gözün aydın canım sağlıcakla büyütmek nasip etsin Rabbim 💕 bende haftaya çarşamba gircem sezeryana belden aşağı uyuşturcam☺️ ister istemez stres heycan herşeyi beraber yaşıyorum 💕 Darısı bize inşallah canım 💕