Deletedmom0065 yaparsınız❤️
Ben ilk doğumumu spinal doğmla yaptım inanın evladınızı ilk sizin görmeniz için bile değer. Bende genel anesteziden korkuyorm :)
2.ye hamileym bunu da spinal düşünüyorm. Bakın ilkinde herşeyi bizzat yaşadm yine aynı yöntemi düşünüyorm inanın zor değil❤️
Hemşire arkadaşlarm var onların da normal doğumla olmayan bebeklerine, spinal doğumla kavuştular 🥰
Ayrıca sürekli nabzının tansiyonunuz kontrol edilecek en ufak bi terslikte dahi genel anestezi uygulayacak hemşireler başınızda zatn korkcak bşe yok inanın🥰
Tabi çok korkuyorm diyosanz bşey diyemem sizin kararınız :)