balarisii Kızlar nişanım geldi hala da az az pembemsi geliyor ve sancımlarım 10 dakika da 30 saniye sürüyor doğum olur mu ne diyorsunuz eşim uyuyor kaldırsam mı bilemedim 🤷🏼♀️
Gsdebal balarisii ay hadi gözün aydın 😊 ama nişan bir kez gelen birşeydir yani en azından bende öyle olmuştu
Gamizz balarisii Allah sağlıklı kolay Doğum nasip etsin canım.. squat yaparsan açılmanı hızlandırırsın birde hurma ye tek sayı da
balarisii Evet akşam 7 de bir kez geldi ama sancı başlayınca ve sıklaşınca pembe akıntı hafif tekrar gelmeye başladı 😐
Ezgiylmz2133 @Balarisi allah yardımcınız olsun kolay geçer umarım sancılar biraz daha sıklaşsın hastaneye öyle gidin bence ben ilk doğumumda ilk sancıda gittiğime çok pişman olmuştum.Hastanede açılma beklerkenki süreç uzadıkça stres de artıyor insanda çünkü
balarisii Ezgiylmz2133 doğru canım bekliyorum sancılar devam ediyor hayırlısı inşallah çok uzun sürmez doğum süresi
balarisii Tgce16 bebek toplanıyor karnımda taş gibi oluyor kasıklardan vuruyor Karnıma yayılıyor adet ağrısından fazla bi ağrı
balarisii Tgce16 ben daha gitmedim canım 1 saat daha durayım sancımı evde çekeyim dedim. hayırlı doğumlar olur senin de inşallah ☺️
balarisii Gamizz sancı gelince onu yapmak çok zor oluyor hareket edemiyorum ama geçince yapmaya çalışıyorum
bsrshn1215 Eşimi bende uyandırmadim ama nişan falan gelmedi . 30 dk da bir geliyor bebek toplaniyor karnım taş gibi
balarisii Sormayın kızlar gittim bebek yukarıda Olduğu için açılmayı kontrol etmek için içimi dışıma çıkardılar 1 cm açıklık.malesef o kadar sık sancı olmasına rağmen açılma pek yoktu. suni sancı taktılar takmaz olaydılar etim kemiğimden ayrıldı korkutmak istemem ama suni felaket kendi sancım 80 fln çıkıyodu suniyle 180i gördüm 🤦🏼♀️ 5 cm açılma olmuştu epidural takılacaktım ki bebek kakasını yapmış o kadar sancı çektim ama sonuç acil sezaryen oldu😣 Ama şükür ki bebeğim iyi şimdi sadece dikişlerim ağrıyor ve yatıp kalkerken zorlanıyorum. İki doğumu da yapmış gibi oldum ama sezaryen bana daha iyi geldi normal doğum çok kötü geçmişti.