Smyye0303 tüp bebek gebeliği benimki canım ve suyumuz biraz sınırda hani az değil ama çokta değil o yüzden normal Doğumla gelmesini beklersek bebek için zor olur diyorlar 38-39 gibi inşallah sağ salim o haftalara gelirsek gelişiminde sorun olmazsa sezaryen diyorlar. Evet kimisi çok korkutuyor kimisi çok rahat diyor