UmudumOldun Smyye0303 30dan sonra 1 hafta 1 ay oldu sanki . Yatağa yattığım gibi kaşıntılar hareketler başlıyor 😆
_Kubraa53 Smyye0303 Bende 33. Haftamdayım. Gece hep tuvalete kalkıyorum🤦🏻♀️ Ama her kalkışımda da su iciyorum😂 ama tuvaletmn hemen gelmesine sinir oluyorum🤔 uykuda kacıyo öyle 😀
Sez19 Mihribaliyar inşallah acilman olur canım, sağlıkla doğumunu yapar bebeğini alırsın kucağına. Bende 37 deyim🙏🏼 az kaldi
Sez19 37. Haftadayım çoğu kişinin söylediği şekilde wc ye kalkma.isteginden sonra uyumak ne mümkün 🙈 hemmuyuyamiykrum hem.kafamda bir sürü düşünceler.oluyor 😊 bazen dolaşıyorum evin içinde. Izne ayrildigim için gündüzleri 1 saatte olsa uyumaya çalışıyorum. Bir de son dönemde farkettim kızlar belki işinize yarar, gün içinde ne kadar yürür yorulursam uyku vaktim artıyor 👌 hepinize sabırlar ve mutlu bir son diliyorum
Smyye0303 Sez19 aynı öyle bendeden canım ama gün iyi yorulsam bile erkenden yatsam farketmiyor hep aynı bende ya 🤨
Sez19 Smyye0303 bazen ne yapacağı belli olmuyor ki bebislerin 😊 çılgınca tüm gece uyanık olduğunu düşündüğüm zamanlar oluyor 😊 sağlıklı olsunlar da geçireceğiz bu günleri Allahın izniyle
Smyye0303 Filiznalbant Sorma ya bende deli oluyorum sanki keyfimize uyumuyoruz bide kalkmış uyuyun diyorlar 😂😂😂
Smyye0303 Gizemabc iyi yine biraz uyumuşsun ama erken uyuyunca tabi gece erkenden kalkarsın canım 😗hiç dururmu bebişler anneleri uyansın hemen harekete geçerler 😊
Smyye0303 Tgb2310 canım benimde öyleydi hamile kaldım kalalı hala uykular haram oldu valla ama senin WC işi erken baslamıs ya
Tgb2310 Smyye0303 ya çok su iç ddi dr tahlilden içmedğn anlaşılıypr falan ddi bi kaç gündür çok içmeye çalışıyorm wc ondan😊
Smyye0303 Cokokuyan_dorukusunannesi48 Sağolasın canım günü ayı gecesi kalmayınca insanın böyle oluyor 😅🤦🏻♀️😂
EaE Smyye0303 ayaklarımi suya sokuyorum biraz geçer gibi oluyor yine aynı ağlıyordum en son uyuyakalmışım ama tabi oglan okula gidecek geri uyandim az bi uykuyla
Smyye0303 Mihribaliyar inşallah olur canım üzme kendini ansızın anlamazsın noldugunu bebegim cinsiyeti ne bol bol yürüyüş yap hurma ye ılık duşa gir
dedimolabilirrr Smyye0303 Yaa bizde 30. Hafta dayız doktoruma söyledim uyuyamamak psikolojik her hamile bunu yaşamıyor kafana bişey takıyorsan uyuyamıyorsundur falan dedi ama şimdi bakıyorum da mesajlara bütün hamilelerin psikolojisi mi bozuk o zaman bilemedim 😂😂
Smyye0303 dedimolabilirrr yok kız gayet anormaliz dermişim 🙄alakası yok psikolojiyle uyuyamıyoruz işte kanımızdan mı ne artk😂😂