Sydnfamly 36+2 deyim kızlar vajinamda hafif sızı hissediyorum ve orda bişey atıyomuş gibi bir his var sizce normal mi aranızda yaşayan varmı bu durumu?
Shdaa Sydnfamly bebeğin hıckırması cnm o korkma bu haftalarda normal bebeğin çiğerleri gelişiyor dışarıda ki yaşama hazırlık 🥰
Filiznalbant Sydnfamly bende 35. Haftadayım bende de ağrı gibi bişey oluyo batma desem değil sızlama desem değil değişik bişey. Tarif edemiyorum Sanırım gittikçe ağırlaşıyo ondan oluyo 🤦♀️
Sydnfamly Shdaasızı gibi bir his olunca korktum bian insan ne yapacağını bilemiyor çok teşekkür ederim
Shdaa Sydnfamly rica ederim evet bu haftalarda oluyor bende 35 haftalığım bebek aşağıya doğru inecek çünkü kafası asagıda olduğu için sanki hıçkırması vajinada gibi oluyor
Filiznalbant Shdaa insan korkuyo bişey olur diye. Başı da aşağıda azıcık yorulayım hemen sızlama gibi bişey oluyo 🙄 allah yardımcımız olsun valla 🤲
Filiznalbant Sydnfamly bence de özellikle 1 haftadır sanki karnımdan fırlayacak 😂😂 çok hareketli maşallah 😀 bazen de geceleri tekme ve ağrıyla uyanıyorum 🤦♀️
Sydnfamly Filiznalbant Doğum stresi ne nasıl olcak telaşları hepsi bir arada valla dediğin gibi canım Allah yardımcımız olsun