Sinemderinnaz evet canim benim de doktorum hamileligimin ortalarinda rahimin perdeli kalp seklinde dedi.Onceden farkedilse bu perde traslanabilir kucuk bir operasyonla halledilebilirdi dogumdan once dedi.Bu durum dusuk dogum agirligina,erken doguma,bebegin bir bolgeyi secip sadece orada gelismesine neden olabilir hepsi bir ihtimal ama hic bir problem yasamadan dogum da yapabilirsin dedi.Acikcasi bunlari duyduktan sonra cok endiselendim.Surekli netten arastirmalar yaptim.Rahimi kalp seklinde olan kisilerin agrili adet sancisi cektiklerini gordum .Bu durum bana uyuyordu.Onceden niye farkedilmedi diye daha onceki gittigim kadin dogumculara kizdim.Hatta bu kisililerin hamile kalma konusunda sıkıntı cektiklerini ,kisirliga kadar neden olabildigini okudum ama hepsi geride kaldi .Kendimi motive ettim.Olumlu ihtimalleri dusundum.Benim bebegim bu durumla bile başa cikip rahimimde kendine yer acip gelismeyi basarmis dedim ki oyle de oldu.37 . Haftamdayim bebegim 3 kilonun uzerinde erken dogum riskini de gectim.Sen de arkadasina soyle icini ferah tutsun her sey bir ihtimalden ibaret.Hatta bunu duyduktan sonra baska bir doktora gittim ve o da oyle soyledi rahimi normal sekilde olan bir kadinin de erken dogum riski olabilir dedi .Beni cok rahatlatti.Arkasina tavsiyem hic canini sıkmasin .Bebegi de uzulmesin
.Umarim saglikli bir hamilelik gecirir .Saglicakla bebegine kavusur☺