gozde- ben bekarkende vardı ama bu kadar değildi hemen hemen her gece ağlıyorum gece saat kaçlara kadar uyanığım bu son gündüzde ayaklarımı kasma sıkma hareket ettirme isteği oluyor😒gece yetmiyormuş gibi gündüzde artık oluyor 🤦🏻♀️Bende doktoruma söyledim o kadar ilaç kullanıyorum o kadar iyi besleniyorum ama hiçbir fark yok bende ne yapacam bilmiyorum