Bsrtrcl Kızlaaarr merhaba; 1.5 ay önce kürtaj oldum, olduktan 3 gün sonra ağrım çok olunca enfeksiyon var mı yok mu diye bakıldı çıkmadı. Antibiyotik falan da kullandım ama şu son 2 3 gündür kasıklarımda çok hafif bi ağrı var... Beyaz yoğun bi akıntımda var su gibi değildi diğer durum 😳 yarın sağlık ocağına gidip durumu anlatıp kan vericem ama kürtajdan sonra en çok korktuğum şeylerden biri de enfeksiyon.. Yaşamış annelerimiz var mı?
aslimutlu1 Bsrtrcl canım , adet olmayasın ? Ya da mantardır . Korkma . Git bi kan ver idrar tahlili ver , sonucuna göre fitil krem verir doktor
ant2602 Bsrtrcl kürtajdan sonra belli bir zaman lavaboda yıkanmaması gerekiyor. Ben iki hafta sadece peçete ile sildim. Yoğun derecede enfeksiyonum vardı hemde kokulu. Kürtaj olduktan sonra geçti
Bsrtrcl aslimutlu1 regl oldum canım bitti onun ağrısı olamaz daha 15 16 günüm var heralde olmama.. Mantar falan olsa kaşıntı yapar diye düşündüm. Sağlık ocsğımızda kan tahlili veriyoruz sadece idrar için hastaneye gitmem lazım dahiliyeden randevu bulmakta zor
aslimutlu1 Bsrtrcl mantar sadece kasıntı yapmaz ki . Saglık ocagı idrar tahlili yapıyor diye biliyorum
Bsrtrcl ant2602 sabah sağlık ocağına gittim bugün de orada kan tahlili yokmuş.. oradaki ebelere anlattım durumu çok yoğun belirtilerin yok pazartesiyi bekle şikayetlerin şiddetlenirse gel dediler..