Seymaert merhaba canım bende 34+6 haftalık hamileyim biz de oğluşumuzun adını İsmail Utku koyucaz. Çok sevdik Utku ismini ama sen de illaki koymak istiyorsan babasının adını başına koy öyle daha uyumlu sanki Furkan Utku ulamadan dolayı söylemesi daha akıcı oluyor. Allah isimleriyle yaşatsın inşallah yavrularımızı🤗❣️