Dilanozbeyuce Merhaba kizlar bisey sorcaktim enfeksiyon icin fitil kullaniyorum bugun 6. Gunum yarin fitil bitiyo ama bugun baya baya cokca yesil akinti ve bunla birlikte su geldi hep sizce neden olabilir hala enfeksiyonum devam mi ediyo yoksa icimdeki pislik mi akiyo var mi bileniniZ
Sghslove Dilanozbeyuce her ikisi de olabilir ama bitmek üzereymiş bence yarın doktoruna mutlaka bilgi ver canım
Karakurt Bence bi doktora git burda kım ne söylerse senı yanlışa düşürür ne sana birşey olsun nede bebeğine geçmiş olsun
Dilanozbeyuce Karakurt cok tesekur ederim cumartesi renkli ultrasyonum var gidince onu da soylicem insallah onemli bisey yoktur ya
Essrraa32 Onemli bisey bende yesil akintindan dolayi erken dogum riksi var suan annemlerde sirt üstü yatiyorum günümü kazasiz belasiz dogurayim diue ciger gelistirici vuruldum enfeksiyondan dolsyi dogum sancilarim baslamisti 34 hftada ihmal etme ustune düs 3 defa tedavi oldum ama enfeksiyon bitmiyooo
Dilanozbeyuce Essrraa32 oyle mii cok uzuldum gecmis olsun kotu oldum ya Allah korusun bisey olmaz insallah canim sıkıldı