Denizgumuskaya İyi geceler kızlar gündüz siz olsanız ne yapardınız die bi post açmıştım kararımı verdim annemler için oraya gidicem yarin ya düzeldi ya bitti ben onunla uğraşamam kolesi de değilim hizmetcisi de annem babam beni onun pisliğini cekeyim diye evlendirmedi neyse daha fazla konuşup sinir olamak istemiyorum .... gelelim asıl konumuza 8+4 günlük hamileyim kızlar ara sıra böyle hareket gibi bisylr hissediyorum ne olduğunu anlayamadım açıkçası fasulye tanesi kadar bebeğin hareketini hissetmem imkans galiba 🙄 ama o ne ki Benim hissettiğim resmen oynuyo sanki içimde
Eceveannesi Denizgumuskaya imkansız hareket bu hftada kızımda 3 aylıkken hissettim smdi oğluma hamileyim 20 hftada başladı hareketle ri gaz dir cnm o yoksa bu hftada imkansz
ilknuryzc1 Denizgumuskaya bende 8 haftalığım hamile kaldığımdan beri karın seyirmesi gibi bişey olıyor. Hareketleri olması imkansız üzüm tanesi kadar😂
elif_badeninannesi Denizgumuskaya gazdan olabilr canm mümkün degl ilk 3,5 ay hissetmek diye biliyorm. O zamanlar da gelecek insallah sabredin :)
Denizgumuskaya Eceveannesi 😂😂 ilk de olmayıp ikincinde oldu benim ama resmen ayni bebeğin yaptığı hareketler gibi çok tuhaf
Eceveannesi Denizgumuskaya sen öyle hissedebilirsin cnm ama gaz tatlım o günlerde gelecek sağlıkla doğsun ins
Emin_e Denizgumuskaya benim ilk tabi bir sey diyemeyecegim o yuzden ama segirme gibi hareketler bebek hareketi degildir