Azizeakln Merhaba ben hamile kalmadan 3 ay önce dışarıdan herhangi bir takviye(sakız,ilaç,bant) kullanmadan tamamen nefsime hakim olarak bıraktım 10 yılı aşkındır kullanıyordum ve artık vücudumu yorduğunu hissedebiliyordum bunun da etkisi epey oldu ve bebek planlı olduğu için mecbur olduğumu bilmek de beni şartlandırdı ve bunların yanı sıra eşim doktor ve gebelikte sigara kullanımının nelere yol açabileceğini önceden detaylıca bana açıklamış olması da çok etkili oldu zaten ben de çok karşıydım gebelikte sigara kullanımına çok şükür ki bıraktım ve bu sayede bebeğime karşı vicdan azabı çekmiyorum.