Mmkb1 rezene anason kimyon aktardan alıp kendiniz çayınızı demleyin çok lezzetli oluyor humana tarzı ürünlerin içinde bir ton katkı maddesi var. Bebeğim iki yaşına geldi ne süt ne gaz sorunu yaşamadık çok şükür memeyi bırakmak zorunda kalmasa daha da emerdi.