46_mngm_46
Kızlar benim beynimde damarın birinde büyüme görlmüştü araştırma hastanesine sevk edilmişdim oradaki doktrlar korkulack birşey yok her on kişide var dediler anjiyo yapmadılar beni gönderen doktor umda kontrol edecez üç ayda bir dedi üç ay sonra MR da büyüme cıkmadı aynı dedi ve ben sonraki üç ayda hamile kaldım şimdi 24 haftalık olduk nette okuyorum normal dogum beyin kanaması riski yapıyormuş sorum şu benim gibi olup normal doğum yapan varmı doktor uma randevu aldım bu gittiğimde soracağım ama merak ettim size sorayım dedim