ftscebeci71
Ben 36. Haftamdayım ama ikinci gebeliğim. İlk kızımı 39+4 de kucağıma aldım. Gece bel ağrısından uyuyamamıştım sabahta nişanım gelince gittim açılmam vardı 2cm. O gün içerisinde kucağıma aldım. Siz en iyisi sancılarınızı kontrol edin. Kaç dakika da bir vuruyor? Belinizemi aşağadan mı falan diye.