Saadetkaan Ben gunde heralde hic abartisiz 5 litreden fazla iciyorum doktorum cok fazla bobreklerini yorarsin demese 10 litreye kadar cikarim sanirim iananilmaz su icme istegi var siz ne kadar iciyosunuz cok su icmenin zarari olurmu
ZehraAlbayrak Saadetkaan tuvalet derdi olmasa damacanayi icerimde cise gitmekten uyku uyuyamaz oldum😀
Fatosduzgun55 Saadetkaan şekeriniz varmk acaba ? Bu kadar cok su ıcme ıstegı normal mı? Bende ıcıyordum dıyetısyenım seker oldugundan kaynaklı demıstı. Sadece merakımdan soruyorum
Bellasss Harika bişey çok su içmen...Çok iyi yapıyorsun. Ben malesef içemiyorum. Günde iki veya üç bardak..
elifzeynebinannesi Bellasss kuzum o da çok azmış, en azından 8 bardak icmeye çalış, kac haftalik hamilesin..
Foto03 En az 3 litre en fazla 4,5 içiyorum 😊 tabi durum böyle olunca tuvalete de daha fazla zaman ayırmak gerekiyor 😄
[silindi] Saadetkaan 1.5 litre anca içiyorum bende, gebe okulundaki ebe en az 10 bardak içmelisiniz demişti 🤗
sena4565 Doktorum banada bol su iç dedı de.Zararı olmazda nasıl baş ediyorsunuz tuvaletle.Ben çok içmedim hâlde yarım saatte bir gidiyorum gına geldi🙄
kornzorn20 sena4565 çok su içmek uzun vadede böbrek yetmezliğine yol açar. Bu gebelik için geçerli değil.
IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ Saadetkaan bende sen gibiyim sonra korkuttular beni. Şimdi limit koydum 2 lt en fazla 3 litre. Zaten kilo ile hesaplayınca 2.300 civarı çıkıyo.. 🙂
Arzuyldz Ben gunde 5 lt.iciodum. doktorum azalt dedi bobrekleri yorarsin dedi. Bide sekerine bakalim dedi ondanda olabilir. Dedigi gbi seker cikti bnde. Sekeri azaltinca su icme istegimde azaldi.
26mrv Saadetkaan bende muakkak 2 litreye tamamlamaya çalışıyorum ayrıyetende sade maden suyu felan içiyorum
ftscebeci71 Saadetkaan Normalde 1 2 bardak içerdim zorla oda şimdi bebeğin suyu az diye günde 3 litre içmem gerekiyormuş🙄
ucmgk21 2 litreyi zorluyorum içebilsem fazlasını da içmek istiyorum bi türlü kurtulamadığım enfeksiyonum var çünkü. Bunun için de daha çok su içmem gerekiyormuş
kornzorn20 Saadetkaan maden suyunun içine birazcık limon damlatıp iç. Oda tansiyonun çıkmasını tetikliyor çünkü