Gizoo Sezinnur 37 haftalık hamileyim şimdiden günde 1-2 saat takıyorum ve gerginliğini çok güzel alıyor. Bendeki silvernurse. Tek sorun hafif kararmalar başladı.
Mervesnck wishoflove ya rahatladim valla tam olarak nasil kullaniyorsunuz oeki icinde 3 tane sey var ama
wishoflove Mervesnck canım delikli kapağı takıyorum yumuşak başlığa öyle kullanıyorum. deliksiz kapak süt toplamak için ama ben iyileşmek için kullandığımdan hava alması için delikli kapağı kullanıyorum. bazı kazalar oluyor eğilince ya da yatarken süt dökülüyor bazen ama iyilestiriyor ya umrunda olmuyor
MucizeAnnesi3545 Sezinnur ben aldım 160 liraydı silvernurse marka aldım. Doğuma 4 gün kaldı. Ben iki haftadır kullanıyorum yumusak yapıyo ucları bence imkan varsa alınmalı ve doğumdan önce kullanılmaya başlanmalı
Serap46 Sezinnur gümüş kapak kullanıp da memnun kalmayan bir kişi duymadım, diğer hiçbir krem hiçbir kalkan eş değer falan değil. Daha 35.haftam bir süredir ara ara kullanıyorum pul pul dökülen resmen parçalanan göğsüm bir günde düzeliyor yumuşacık oluyor.
Angelaa Sezinnur bnde alicam göğüslerim zaten yok ve baya yarik sorun yaşayacağımı düşünüyorum kime sorduysam almamı tavsiye etti bnce al yani
Humi Sezinnur ikinci elleri var sonucta baska bir annenin gogsunden cikiyor temizleyio kullanabilirsin. Slikonlar cok tavsiye etmem icindeki hammededen dolayi gumus herzaman dogaldir 👍
merininyavrusu Arkadaşlar krem falan gögsümüze sürünce bebiş emerken bi zararı olmuyor mu? Nasıl oluyor
Gzdclktk ZZeynep3 evet. silikon kalkan kullananların çoğu krem kullanıyor. Her emzirmeden önce temizleyip sonrasında sürmen gerekiyor ki bence angarya. Temizlemezsende kremde neticede kimyasal bebeğe geçer.