esreylltuana
40+2 im suan ama sancım gelmedi belim agrıyo arada bi sancı giriyoda çok rahatsız etmiyor beni doktorum kendi sancıların başlamazsa haftaya salı suni sancı verip yatısını yaparız dedi suni sancı konusunda çok gerginim yardımcı olurmusunuz 🙏🏻 🙄🤦🏻♀️😬