Minanaz Arkadaşlar şuan 20. Haftadayım tuncelideyim burda detaylı ultrosyon yapılmadığı için elaziga gitmem gerekiyor 22. Hafta da doktor gitmemin uygun olduğunu söyledi elazığ da yaşayan arkadaşlar varsa detaylı için hangi doktoru hastaneyi tavsiye edersiniz ?
inci_cinar Ben özel hayat hastanesi Şükrü Özbörü de yaptırdım.Burçin beyi sonra duydum. çok iyi dediler giden arkadaşlarım
Ummugulsum_44 Minanaz Hepsinde oraya gidicez bugün kahverengi lekelenmem oldu ağrımda var yarın doktoruma gidcez elazığa burda hiçbir şey yapamadılar serum taktılar filan o kadar