Ben adetime 2 gün kala normal idrar testı yaptım silik şekilde 2.çizgi çıktı , emin olmak için elimde birde erken dönem gebelik testi vardı onu da yaptım (buda idrar testi yalnız normal testten daha hassas biraz daha pahalı ve erken sonuç veriyor adetin geçmesini beklemeye gerek Yok) onda net çıktı 😊 İlk gebeliğimde de adet günümde yaptım çıkmıştı ☺ Şüphenız varsa yapın çıkar büyük ihtimalle