Merryy ayy benim eşim de aynı yaparken bakamıyor kafasını çeviriyor 😄
Ben de 1 aydır kullanıyorum iğneyi göbekten. Morarmalar bende de oldu dr um dik bir şekilde yapmaya çalış kendin yaptığın için eğiyorsun galiba dedi.. dikkat etmeye çalışıyorum ama yine de morarmalar var.. ilk 1 hafta hiçbir şey yoktu sonradan başladı, benim tahminim de kan sulandıkça kanama artıyor galiba..
Bu arada zeytinyağı sürmekle ilgili yorumları da okudum, zeytinyağının tüylenme yaptığını duymuştum daha önce..