Canocan01 evet propycill kullanıyorumm 250mg v.
euthyrox neden kullanmıyorum dedim iyice degerkerin düşer dedi . Yani tsh t3t4 düşürmek içinmiş euthyrox. Ama sende ihmal etme dahiliyeden endokrin bölümünü açtır endokrine git . Allah korusun ılk 3 ay çok önemli