ALeyna61
İyi Akşamlar ben karadeniz medicalparka gidiyorum amelıyatlı olacak doğumum annem tutturdu oraya vereceğin paraya bebeğe başka bsey alırsın başka yere harcarsın öylede amelıyat olacaksın böylede devlet hastanesinde amelıyat ol diyor numune hastanesinde daha önceki 2 doğumumu da özelde yaptım isteksizim açıkçası varmı numune de doğum yapan memnun kalan doktor önerisi olan şimdiden teşekkürler 🙏
Aysecim
Bende imperiale gidiyorum ama iki günde bir serum takılmak içinde aciline gidiyorum bi doktoru var aşırı ilgisiz bi aksam yine acilden çıkıp numune kadın doğum aciline gitmek zorunda kaldım daha iyi anlarlar diye özeldekinden daha basarılı bi doktora denk geldim genc olmasına ragmen tüm detayları inceledi ama tabii dogum için bir önerim ne yazık ki yok fakat özelin tek iyi yani tüm personel seninle mecbur ilgilenmek zorunda kalması canını sıkacak bir durumla psikolojik olarak karsılasmayacak olman devletdekilerde hastlara normal davransalar pek fark olmaz o zaman arada bence