Bellasss hayretsiniz yani her şehirde özel hastane olmuyor devlet 7/24 açık ilk gebeliğimde sürekli kanamam olduğu için bulunduğum Doğu bölgesinde özel hastane olanağı yoktu ve geceleri olduğunda doktorda vardı hemşire de ultrasonda doktorlar da gayet iyiydi. Devleti iyice kötüye çıkardınız yani kimsenin bebeğine zarar vermiyorlar garanti veririm