Duyguuukk Arkadaşlar ikili testim yüksek riskli çıkmıştı. 11 haftamda doktor cvs yaptırmamı önerdi ama ben gitmedim. 4 Kasıma detaylı ultrason için gün vermişti. Şuanki haftam 17+0 . 11. Haftamdan beri doktora gitmiyorum 😔Kiminin duasını kabul eder Rabbim bilinmez. Herkesin bebeğiyle beraber benimde bebeğimin Allah’ın izniyle bedenen ve ruhen sağlıklı olması doğması için dua edip Yasin okuyabilir misiniz Allah rızası için🙏 Bende okunan yasinleri en sonunda bağışlamak istiyorum içinde herkesin bebeğiyle beraber 🙏
Deletedmom124 Duyguuukk ben okurum canım yarın allah bebeğini sağ Salim sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah