Ozgesn Merhaba hanımlar 10 haftalık olduk bu zaman nasıl geçecek sanki her gün aynı gibi cok sabırsızlanıyorum benim gibi olanlar varmı acaba 🍼😊🤰🙏
ycllksa Ozgesn 19 dayım hissetmeme az kaldı ama biran önce hissedeyim istiyorım , eminim 23-24 oluncada 30 ları bir görseydim diyeceğim❤️
tuuba1010 ycllksa Ozgesn Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏 bizim evde cinsiyet telaşı var ne zaman öğrenicez diyo herkes. cinsiyet tahminleri sürekli 😊 o kadar heyecanlıyım ki Allahım gönlümüzdeki güzel günleri sağlıkla göstersin inşallah 😊
Gmzytr Ozgesn ben yolun yarısını geçtiğim haldee geçmiyor gibi geliyor resmen senelerdir hamile gibiyim 1 gün daha geçsin diye saatin 12 olmasını bekliyorum 🥰 çok sabırsızlanıyorum şuan tam 28 haftalık olduk çok şükür sağlığımız yerinde gün sayıyoruz 🥰❤️
Ask_H Ozgesn bende 11+5 birazdan 11+6 olacağım zaman geçmiyor gibi birde yatmakla halsizlikle geçiyor günlerim mide ekşimesi yanması bulantı
Mervesbaby Geçmiyor diyordum ben de geçiyor 24 olduk bile ama asıl zaman son 3-4 haftalarda geçmiyormuş 😁
Ozgesn Mervesbaby ayy evet bi ilk bide son haftalar geçmiyor diyorlar sonuçta hepimiz biliyoruz illa ki geçecek ama heyecan işte napalım hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip Etsin rabbim 🙏🙏🙏
Ozgesn Ask_H benim bulantım 7 8 haftada cok oldu suan normalim cok şükür ara ara oluyor ama bende cok yatıyorum sürekli uyumak istiyorum canım hiç bisey yapmak istemiyor AŞ ermeye başlamadım öyle cok fazlada bakalım hayırlısı hepimiz icin 🙏
Ozgesn Mervesbaby sorma bacım hemde ne heyecan 5 Kasım da 2 li test zamanımız olacak o zaman tahmini söylerler dediler heyecanla bekliyorum tahmini bile 😊😊
Ask_H Ozgesn benim hala devam ediyorm bulantılarım geçse keşke neyse darısı bana olsun inşallah diyelim gece mide yanması ekşimesi sabah öğlen bulantı bu şekilde devam bakalım
Mervesbaby Ozgesn benimki söylememişti ama sonucu almaya gittiğimde 13. Haftada öğrenmiştim 😁 insallah saflıkla gelsin allah gönlünüze göre gelsin