Gmzytr Merhaba kızlar hamilelikte şeker çıktı ve normalde yüksekti şimdi 55 oldu ne yapacağımı bilmiyorum 🤷🏽♀️ bir fikri olan var mı acaba?
filiz08 Şimdi gerçekten anlamak için soruyorum yazınızı bi kaç kez okudun.Hamilelik şekeriniz yüksek çıkmıştı ama değerini yaZmadınız sanırım şimdi diyet falan mı yaptı nız naaptının ama tokluk ölçtüğünüz halde değerniz 55 çıktı doğru mudur
Gmzytr Gebelik şekeri vardı 3 haftadır takip ediyorum ve ölçüyorum makineyle normalde yüksekti ama şimdi bianda yemekten sonra 55 çıktı
Ruhsuz Gmzytr benim de şeker yüklemesinin 2.saatinde 54 çıkmıştı 1.saatde 231 araları çok dengesizdi diyete başladım 1 hafta sonra açlık 106 tokluk 91 cıktı doktor diyete devam dedi 54 çıktogı zaman cok actım ondan oldu galiba
aslimutlu1 Lindam şimdi ben diyecektim. Aclık 70 den assagın olamaz cünkü ; hamilesin. 50 degil 150 falndır bence .
yarennn79 Makinalar yalnis olcmuyor dogrudur 55 olmuştur ama şeker düşüklüğü gebelikte çok tehlikeli dikkat edin normal bile tehlikeli benim şekerim uyurken düştümu uyandiramiyorlar anca ambulans gelip serum verince kendime geliyorum tebbirli olun