Bellasss Lütfen bilgisi olanlar paylaşabilir mi?? Vitaminler ilk 3 ayda folik asitle beraber kullanılmıyor mu??
demet35 Bellasss ilk 3 ay sadece folik asit daha sonra vitamin ama eğer kalp atışından sonra test yapılır. Testlerin normal ise kullanmazsın 3 aydan sonra kullanırsın doktora bağlı. Ben 3 ay folik asit sonra vitamine baslayalım dedi
Mebos Bellasss ben sadece folik asit kullandım ve düşüğüm den dolayı progestan kullandım başka vermedi vitamin
Yenianne65 Bellasss evet daha sonra doktor tahlil sonuçlarınıza göre gerek duyarsa 3. Aydan sonra vitamin başlatır
Gizemciim folik asitten baska vitamin vermedi bana. bebe asprini verdi bide daha önceki dusugumden dolayi progestan kullandim o kadar
Bellasss demet35 bana 4 aydır hepsini kullandırıyor. Çevremde de omega3 ile folik asit ne alaka diyorlar bu hafta herkes bunu söyledi. Şimdiye kadar boşa mı içtim anlamadım.
Dibeee İlk gebeliğimde folikasit kullandım simdi 2.gebeliğim decavit iç dedi onun icinde vitamin kan hersey var dedi doktorum
Bellasss Dibeee bana 6 tane ilaç verdi 2 iğne verdi. Hepsi de vitamin... Bulantılarım da geçmedi usandım hap içmekten
demet35 Bellasss canım elbette boşa değil hekimden hekime değişiyor bi bildiği vardır ondan ama benim 3 ayı geçiyor hala ilaca baslamadım 1 hafta sonra kontrole gel o zaman konuşalım dedi
Sinemmdru Bellasss omega 3 kullanabilirsin diye biliyorum ama folikasit ilk 3 ay kullandırıyor doktorlar
Bellasss begumseker ben 4 aydır 6 tane şey kullanıyorum vitamin hapı. Neden kullandırdı anlamıyorum ya
Mervesbaby 12. Haftaya kadar folik asit kullandım. Zaten içinde b12 az miktarda barındırıyor çoğu folik asit. 12. Haftadan sonra test yaptık d vitaminim b12 ve Demir düşük çıktı. Suan omega 3 d vitamini ve Demir hapı kullanıyorum. Ve bunlar çoğu hamilenin kullanması gereken vitaminler. Doğuma kadar kullanacak galiba bittikçe alıyorum. 24. Haftadayım.
Bellasss begumseker baktım b12,Demir, decavıt,devit, tiroid ilacı,birtane pembe bir ilaç ve folik asit hepsi vitamin anlamadım yani
Mervesbaby Bellasss decavit zaten bit çok vitamini barındırıyor diye biliyorum gyno zaten Demir hapı d vitamini omega almanız da normal doktorunuz böyle uygun gördüyse tabi sorun yok
Bellasss Mervesbaby Tabiki ama herkes bu ara o kadar eleştirmeye başladı ki? Çok gereksiz ilaç yazıyor diye. Eczacım bile bugün öyle dedi. İnsan etkileniyor. Hassas dönemdeyiz ya. Tabi adam sonuçta Tıp mezunu saygı duyup önümü iliklerim de. Bir danışayım dedim.